eskilstuna idag+en grymt fortsättning!

hej, jag blir väckt genom att mamma ringde mig haha, ne men jag var lite vaken redan;)
usch vad jag sov dåligt i natt! Hugo hade massa kopmisar som hängde utanför mitt rum för där har vi ett gemensamt vardagsrum, o dem lät massa, vaknade flera gånger!
Till o med när Hugo o Fabian skulle sova hölll dem på o bankade i väggen typ?
så jag är skit trött, blir mycket läsk för mig ikväll!
men kvällen+natten kommer bli super idag! haha, ska verkligen försöka hålla mig vaken, för vill inte komma med konstiga kommentarer... hehe,, men det var ju synd att inte labro ska ha eld! för dit skulle ju typ alla... o nu vet jag inte vad alla ska.. jag skulle snacka med Hannah så kanske vi träffar några! ;)
Nu ska jag äta frukost o sen sticker jag till Eskilstuna o kollar på mitt lag! Vi har seriepremiär o jag kan inte spela...:(
så jäkla piss tråkigt att jag missar den! menmen, ska stötta dem för det blir en tuff match!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0