fryserr..burr

hemma från en rolig dag men litre seg i slutet! :)
först cyklade jag, Bianca o Sophia typ till en brygga, sen blev det för kallt där så då cyklade vi hem till dem o sen ner till bowlingen ör att äta, sen körde vi lite fotboll på Kg B , haha fyfan vad jag vi skrattade där :p sophia bet bla Bianca i benet :p
sen cyklade vi o solade hos dem. När vi tröttnat ringde vi Matilda o Vendela o stack ner till dem vid hamnen.
Där snackade vi även lite med Gustaf, Axel, Kevin o någon mer? :p
Vi gick ut på piren o bara slappade :)
sen påvägen hem körde Vendela lite stripping..
o sen gick vi  hem till Bianca o Sophia men där hade Luca massa kompisar så vi stack ner till Bowlingen..  orkade verkligen inte men kunde ju inte stanna hos Öhmans :p
Där satt Matilda, Vendela o Bianca o snackade med någin Micke? haha han verkade fett cool men jag ville inte..
så jag snackade med Gustaf o hans kompisar :)
o nu är jag hemma , fick gå hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0