fyfan vilken härlig dag

okej, nu är jag hemma.
såhär var dagen.
Evelina kom till mig vid 12, vi grillade korv med min familj o sen stack hon o jag ner till Rosvalla o kollade
på bis som spelade final. Ingrid kom till oss också.
Där nere satt vi med Jakob Boyer, Daniel Hasselstrand o Adam Wibom.
hahaha, vi frågade om Timonen var finsk, då sa Jakob : ja det är klart det hör man ju
så jag bah: så det är klart att Röken är norskt?
Daniel: jag har ju spanjor, det hör man ju på mitt efetrnamn, haha ;) skön kille
dem förlorade med 1-0, men vi hade det jätte kul!
sen stack Ingrid, Evelina o jag till aktersnörran som hade premiär!
där vid hamnen träffade vi lovisa o typ en Joel? haha, det blev lite pinsamheter..
Direkt från hamnen till sporthallen för handbollstittande, fast det blev inte så mycket tittande, instället gungade vi o där träffade vi Vendela, Bianca, Sophia o Lovisa igen ;)
heheh massa skratt o skoj, en superrolig dag!
vädret var ju helt fantastiskt för att vara ute hela dagen också!
ifk vann med typ 11 bollar hörde vi sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0