im home after a good day!

hej, min dag har varit super. första kom Bincen o Soffan hit o vi gick ner på stan.
Där träffade vi Linus som satt med oss på Donken. Se nstack han o Jacob CL kom :)
Efter stan så stack vi till hamnen o dit kom också Matilda, gud vad det var länge sen jag såg henne!
vi köpte glasss o gick till piren o åt! :)
där doppade vi också fötterna i vattnet för första gången! ;)
efter stack vi till videobutiken o köpte slush.
sen ner till rosvalla där jag höll på att kissa på mig av skratt när Bianca ramlade när hon stod i en soptunna o skulle skrämma folk, HAHAHA
fick även med mig hem lite smycken o ett linne!
nu ska vi fixa för våran äggjakt o dem slaggar här! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0