inte så tokigt iallafall

dagen var faktiskt rätt bra iallafall, inga jobbajobba lektioner, mest slapp.
började dagen med matte med hela 7c... hehe.
nästa MUSIK, trodde det skulle bli ass tråkigt, men man fick göra vad man ville så jag spelade piano hela lektionen.
Frida skogqvist lärde mig lite saker o det var jätte kul!
dagen rullade på o för första gången såg jag Matildaälsklings kille. hehe, ingen anning om vem han var förut men han har gått på borgis hela tiden..
slutade 14.15 med fysik, den lektionen var proppfull, alla fick inte plats. igentligen skulle vi slutat 14.30 men så blev det inte för min skull :p
förstår om ni inte orkade läsa allt det där.


nu äter jag glass o sen har jag träning 16.30, så otaggad man kan bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0