jävligt varmt ute

hej, är det bara jag eller är det riktigt varm ute, klarar mig utan vårjackan nu vafan :p
iallafall Adam var tvungen att åka hem o städa efter skolan för hans syrra har fest.
så jag gick hem själv.
skolan var riktigt bra, sköna lektioner för p åmentorstiden fick jag skriva i grattis kortet till min mentor.
tog hela den lektionen.
spanskan hade vi först med tyskagruppen sen fick vi gå till Olle o då var det bara chill.
musiken kollade vi på film.
annars inget speciellt.
kvällen ser ut följande.
familjen Wibom kommer, alla förutom Amanda(som har festen).
efter middagen kommer Ebba o Frida så sticker vi fyra ner till video o hyr film tror jag.
sen blir det filmkväll o massa skratt.
Ebba o Frida sticker nog långt innan Adam, så Adam o jag får väll hitta på något.
Ni som inte vet har jag o Adam känt varandra sen vi föddes o vi är som syskon typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0