match idag med 95

godmorgon, jag vaknade 9.35, världigt sent för att vara mig :p
iallafall min egna match med itt lag blev inställt för HBK trodde inte dem skulle få lag, för dem var 7st på träningarna.
fast liksom det är vi också o ändå får vi alltid lag till match ?
iallafall när jag kom hem från skolan sa pappa att Magnus hade frågat om jag ville spela med dem.
såklart ville jag det :D ska bli skit kul, kanske får spela med Sasse igen, hon äro cool hon ;)
kvällen igår blev bra, vi kollade på tv o satt vi datan, eller spelade på Adams ipad.
haha, vi var så sociala mot varandra, men vi hade ändå kul ;)
i början trodde jag det skulle bli skit tråkigt för Adam satte på typ cod eller något..
Ann-sofi o Christer kom också, dem tog med mina röda converse dem var så snälla att köpa åt mig i Thailand :D
tack så jätte mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0