nu ska ni få veta

idag har det faktiskt hänt lite :p
kom till skolan o då sa alla att spanskan var inställd så vi missade en sovmorgon..
då stack jag o bella till henne o hämtade mums mumsen hn glömde. sen till skolhandbollen där vi hade vikaren Anton som inte vet något om handboll typ.. vi spelade fotboll o sen handboll, killarna mot tjejerna hela tiden så inte så seriöst. bara Jonas som kör seriöst i alla lägen..
på lunchen gick vi in i min mentors rum o skön Ja må hon leva o åt mums mumsen , för Bella o Bianca hade slått vad med den andra mentorn om att snön skulle vara kvar till påsk, dem hade fel sa vi så dem fick bjuda hela klassen på mums mums, hehe
matten också vikarie, men då Filip som är skit snygg, inte bra.
fysiken fick vi sluta 10mi tidigare.
hemma o skit stressad för hade 55min på min att ta mig till träningen o packa o äta mellis o allt det där..
kom ner på träningen o alltid lika kul att träffa tjejerna.
mitt i träningen kommer det några underliga snubbar med Sevincs pappa..?
haha jag blev fan rädd för dem..
men det vissade sig att det var Sevinc tränare, asså hon är från Aserbajan o spelar i deras typ damlag det senaste halvåret? fattade inte varför dem var här då, men men, lite coolt?
nu sitter jag hemma i lugnet o har ätit, spelat lite keyboard o nu äre datan som gäller, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0