slapp dag

Bianca o Sophia kom till mig 08.05 typ o då cyklade vi ner till Biografen.
vi kollade med A o B, o sen även klasser från Nico :)
Förresten ni visste väll att vi ska få Sveriges största bioduk med 3D? :D
jag längtar efter att få gå på bio där!
Filmen var okej, lite failade saker haha
på biologin disikerade vi bläckfiskar, haha riktgit mysigt o jag gjorde finger avtryck av bläcket från bläckfisken :D
iallafall, vi fick ha Lena på engelskan, därför ingen film där men därimot hängagubben.
sen fick vi sluta skoldagen 15min tidigare:D


okej, idag ska jag bara slappa, duscha ikväll l spendera kvällen vid datan!
nu ska jag värma mackor i ugnen o äta mellis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0