slutade 13.00

hey, några i klassen slutade 12.20..
men jag slutade iallafall 13.00 :D andra gick hela skoldagen slut.
varför? spanskan var inställd för Lillian är sjuk o sen hade vissa inte teknik, o dem som hade teknik hade vikarie o vi fick sluta 30min tidigare för han :D
iallafall så sitter jag i köket o äter kärleksmums som mormor o nils har bakat! supergott!
vet inte om jag ska träna för hade världens hosta i natt o pappa vill inte att jag ska träna , mår sådär nu, men vill träna men ändå inte.. så vi får väll se. följer iallafall med ner o kollar på mitt kära lag!
ikväll ska jag o Bella över till min granne o snacka om en sak som händer imorgon! skojigt eller bara pengar!
hörs,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0