snabb shopping på ICA

hej, var o kollade på min träning förut, kunde ju såklart inte tränat fast jag gärna velat eftersom det var första gången på riktigt gräs!
iallafall satt jag o snackade med Oscar för han kollade på Cassie, vi snackade typ om skador ? haha stört :p
iallafall så skulle han ha lite målvaktsträning med Ebba så då la jag mig på gräs o vilade lite :)
kom hem o åt, sen stack jag o mammsen till ICA o köpte glass, var jävligt sugen på det, rakhyvel o en film! :D
mamma köpte såklart mat också...
nu har jag duschat o känner mig riktigt fräsh! hehe jag har sovmorgon imorgon, börjar 10, för jag inte kan vara med på skolhandbollen ;) så jävla sköönt!
den köpte jag o vill sätta på den nu...men tänker spara den lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0