stina kryckan röken

tjena... cassandra o jag kollade på 2filmer o snackade massa, sen fick jag även en sådant där kallt o varmt bad så svullnaden kanske skulle gå ner lite.. fast det ser ut som om jag har en tennisboll under skinnet på vänster o en pingisboll på höger...
sen satt vi på studsmattan o sen grillade vi med min familj, hon stack vid 18.30 för då hade hon träning.
det var jätte mysigt att träffa den tjejen igen , älskar dig!
ehm har kollat på tv, har liksom inte kunnat göra så mycket..
imorgon börjar skolan! skit också! Hugo o jag kommer till skolan med kryckor båda två.. fast hans var värre , jag slipper kryckorna i övermorgon eller överövermorgon tror jag!
puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0