degg häng i sofferna

igår var riktigt grymt. Enligt mig!
freak Out är grymt rolig ju:p
träffade massa kompisar o så, haha :p
när vi kom tillbaka till ebba, la vi oss på studsmattan under presseningen. riktigt mysigt, med chips o läsk.
hade jätte svårt att somna, o när jag somna pressade adam sönder mina fötter för han trodde det var Fridas.
Han snodde min ena kudde o sen så hade jag nästan huvudvärk av trötthet!
härligt!
haha och sen om någon släppte sig vibrera hela studsmattan, hahahahaha
vi vaknade runt 8.30, alla var helt dööööda!
det regnade ju också men det var bara mysigt:)
nu idag har vi bara degat i soffan hos ebba o alla har ont i kroppen för det är inte världens skönaste att sova på en studsmatta, men kul o så ;)
hööörs,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0