fan jävla sööötvatten

hemma från dragsviiiiik!
Har haft det gryyymt kul, med massa bad. Vi badade faktiskt sjukt mycket!
Ludde kom aldrig o Ebba tänkte komma vid 00.00 men sen gjorde hon aldrig det.
Men båda dem kom idag istället.
Vi satt ute till 23 då myggorna började invadera så då ville jag in. Men natt doppet kom såklart vid 00.00!
mamma o pappa kom o hämta oss med båten, men vi var vid campingen när dem kom.
Frida o jag plockade upp en keps ut vattnet som någon tappat för en bra bit längre ut:)
somnade på båten hem så jäkla sköönt, nu ska jag fixa mitt rum o sen har jag träning som jag är otaggad till!
imorgon får vi gäster vid 9.30...HÄRLIGT
no pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0