jag drömmer om en bättre morgondag

vaknade för ett litet tag sen :)
den där jävla stämplingen jag fick igår har satt sina spår idag.
öm på halva ovansidan på högerfot. och ja det var en stämplingen, men hon liksom hoppade och tog i med båda fötterna och dopparna på min fot..idiot säger jag bara:)
inget planerat idag, måste gå ner och handla lunch till mig och Olle och fixa åt oss båda.
sen har jag träning typ 19.15 tror jag? ska iallafall träna med ungdomslaget idag för jag ska spela med dem på fredag och då ville magnus att jag tränade med dem idag :)
dem som har så jäkla jobbiga träningar, hehe, laaaat!-.-
Just nu--> facebook, spotify-resten av dit liv, med timbaktu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0