oscar och tim...mobboffrena :)

igår efter matchen när jag kom hem efter ett tag kom oscar och tim.
Vi ska stack till KH och dem tjockade sig medans jag tog deras kanter :)
Hannes kom förbi på en promenad i månskenet och snackade med oss...
vi stack hem utan han, han ville fortsätta på sig långa vandring och vi lät han gå.
väl hemma i mitt rum, poppade vi popcorn i micron som står i det fina köket.
Oscar brände dem stackarna, men dem gick ändå in i munnen tillslut.
vi somnade sött i min säng runt tre slaget.
efter två älskvärda, minnesfulla och vackra romantiska filmer.
vi vaknade med trötta ansikten och tog oss upp för en väll behövd frukost.
nu ska vi inte göra något. dem ska borsta tänderna hemma hos tim någon gång.
Oscar har bäddat min säng vilken gentleman....hehe eller?
shoo bree, vi hörss jaooo
oscar har inte ens fatbooth :) känns bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0