the best thing in the world, is when you are happy

fattar inte, men skype gör mina dagar nu för tiden. i minst 1h haha!
bakade nyss chokladbollar med Nisse för han ville gärna det och killarna hade ändå dragit på träning och vi skulle höras ikväll.
Bianca ringde nyss och var överlycklig, hon hade fått Ulriks autograf och massa. skulle också fått det om jag tagit mig ner, men trodde ju han skulle komma 16 och då hade jag inte hunnit men han kom inte förens 16.45 ju :(
aja..inte hela världen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

shobrä!

du är med i en av mina tävlingar och det är lite info som jag vill att alla ska veta, har rablat upp dem i ett videoinlägg.

Skulle va jättebra om du kollar, just för att slippa onödiga frågor! Du hittar det här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/videoinlagg-till-alla-som-ar-med-i-mina-tavl.html

2011-08-26 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0