dammatch och p95 match

nu har jag kommit hem från sporthallen som typ har varit mitt hem idag, haha
varit hemma 1h 20 min typ annars har jag bott i sporthallen ;)
kollade på dammatchen, dem mötte Eskil. Tyvärr så förlorade dem men
tyckte ändå dem gjorde en bra match.
sen spelade Hugo match igen. Dem matchen gick det het till. 10min av matchen
fick en i Rp rött. Först fick han 2min, sen  snackade han till sen 2min till(alltså 4min) och sen snackade
han till sig rött , sen snackade han till sig rapport och sen fick han inte ens stanna kvar på läktaren :s
Så onödigt att kalla domaren dumma saker och till slut få rött och rapport liksom?
och när det var 1sek kvar av matchen fick en ifk spelare rött kort.. och matchen slutade lika! haha
Aja, Lucas kladdade ner min fingrar med klister.. tack! ikväll blir det
köttbullar och makaroner, solsidan och plugg!
börjar skolan? längtar efter att träffa kompisar man inte träffat på lovet men
inte till själva pluggandet! och sen har vi 2prov nästa vecka och ett veckan därefter! jippie..
Frida Lundgren har redigerat!

Kommentarer
Postat av: ludvig hagsell :D

det är alltid kul att säga massa dumma saker till domaren :D

2011-02-27 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0