hemma från skolan!

hihi superdag tycker jag, min klass var ovanligt lugn idag?
det var riktigt skönt! tror sportlovet hjälpte för dem!
haha hela klassen nästan gick till Ica Stenkulla och handlade massa godis,
som om dem inte tjockat sig tillräckligt på lovet? haha, som tur va är dem så snälla
så dem bjuder? kanske inte så bra ? ;)
Aja, idag ska jag bara slappa, mamma, pappa och jag snackade imorse om lite  hur jag skulle träna
denna veckan så det inte blir för mycket utan lagom :)
Så här blev det :
Måndag: ledigt!(igentligen handboll/fotboll)
Tisdag: Match med 96, 19.00 multi :)
Onsdag: Fotboll konstgräset :D
Torsdag: handboll 97 :)
Fredag: Ledigt!
Lördag: Bredläger hela dagen!
Söndag: Match med 97 borta!
tyckte att jag behövde mer än 1dag ledigt denna vecka ! eller?
Så ikväll ska jag alltså slappa, göra läxor och mysa istället för träna handboll med 96/95!
Rätt skönt? ;)
hehe, nytagen tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0