my heart won´t let you go

asså vafan vad allt är komplicerat då..som rubriken lyder så vill jag släppa dig men inte mitt hjärta </3
men nu kollar jag på melodifestivalen med familjen och farmor :D
melodifestivalen är exremt dåligt iår enligt mig men jag älskar att kolla på det ändå, men Erik Saade måste sätta den ! :D
Om ni ville veta så är jag så jävla glad för Bellas skull :D gumman jag älskar dig hoppas det funkar :D
snackat lite med fredrik och vi har bestämt att vi ska ses nästa helg för han ska på något hockeyläger hela veckan och varje gång vi bestämt att vi ska ses så har det inte blivit av så nu måste vi ses har vi bestämt, kul kul att man har något inbokat nu på lovet iallafall! ..
Men om Bella blir frisk så måste hon, jag och Vendela hitta på något skoj! :D
ha en trevlig natt, själv är det nattinatti för mig, har samling 9.30 imorgon för en tuff match mot rp2 så vi får se om jag bloggar imorgon.
Ingen bild är inne på mammas data :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0