superkväll!

haha fyfan vilken kväll det var igår!
Tack tjejer det var toppen! :D
Vi hade det riktigt kul och mycket skratt, vi gick ner till videobutiken och
köpte ben & Jerry, mums, och sen en chipspåse... tjockat mig som fan detta lov :s
Vendela lämnade oss 10.45 och jag somnade kanske 1.00?? vet inte riktigt men jag vaknade igen
någon gång:) Vaknade igen vid 3.30 och då var tv på och en film hade
rullat på om och om igen, hehe
Nu gör Bella sig iordning för hon ska till frissan, jag ska messa Vendela 11 och kolla om hon är
vaken så ska vi ner till stan och ha lite skoj.. och Bella kommer till oss när hon är klar
och hon stciker till Oscar 15-16 ?
nu ska nog jag också börja gör mig iordning lite också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0