tiden rann iväg

tror jag och Hugo tittade på 8-9 avsnitt , hehe, blev beroende av det! Så jävla bra serie! :o ni borde se dem, "the OC" ;)
Blir 97träning ikväll, 96 ernas var tydligen inställd fick jag veta av matilda :)
tur för mig för då slapp jag välja!
klockan är ju 16.30 redan, jag har inte ens öppnat ytterdörren, kanske dags att göra det innan jag kväs här på mitt rum? ska ringa Bella ikväll  också om hon inte kommer på träning, vi kanske skulle hitta på något imorgon, och Vendela med ! :D Kul att träffa tjejerna igen, det var ett tag sen vi va och bara snacka ! Hoppas det blir något annars åker med familjen till något, minns inte vad det var :p
bella för 2år sen tror jag
innebandyturnering på skolan,  fjortislaget var vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0