Svar på tal!?

Nu tänkte jag svara på några av era frågot, bara 3st som frågat , riktigt dåligt tycker jag!

Ludvig Hagsell:

Varför får jag inte kolla i din bok i spanskan? :O
Svar: för då lär du dig helt enkelt inte, fråga mig heldre om hjälp,
för jag vill inte vara delaktig med att du sen får dåligt betyg i spanskan , heldre delaktig med att du får bra betyg. heldre ine delaktigt alls än att låta dig skriva av! :)

Tycker du att 7c är den bästa klassen på skolan? :D
Svar: nej, ingen klass är bäst för alla är leka störda men
ändå nästan lika härliga! jag älskar såklart min klass och tycker 
den är bäst(oftast) och sen älskar jag min engelska och spanska klass!
Och nästan alla andra klasser tycker ju så om sina klasser 
och jag diggar helt enkelt mitt störda arbetslag!
arb.2

Hannah Ahrenberg:

Läser du min blogg?
Svar: aa det gör jag, varje dag, tycker den är rolig att läsa! ;)

Hur känner du sig tillsammans med din klass?
Svar: ibland kan min klass gå mig på nerverna och det
menar jag verkligen! men den är rolig och vi har en bra
sammanhållning och ingen är utanför. Min klass
fpr mig oftast på bra humör och får vi att skratta.
Så jag känner mig nog väldigt trygg och glad oftast! :)

Vem är din bästa vän?
Svar: jag har många bra vänner och många "bästavänner".
Men dem som står mig närmast är nog Bella och Vendela.
Frida L , Bianca och Sophia. Men som sagt så har jag många
andra vänner som är mina bästavänner men dem där är nog mina
allra allra bästa!

Vilken är din favoritlåt just nu?
Svar: wow, det blir svårt eftersom jag sällan kollar vad låtarna
heter som jag lyssnar på och lyssnar på väldigt blandat.
men jag gillar verkligen:
I just had sex-Akon(akon är bra ihuvudtaget)
Dilemma-Nelly
Sagoland-Medina
Oskar Linnros låtar
I´m so happy-Salem al Fakir
My life would suck without you-Kelly Clarkson(
den gör mig glad)
Nu orkar jag inte skrev fler, men som sagt så älskar jag att lyssna
på musik ihuvudtaget! ;)


Sophie Hellvard:

Vilken är din favorit färg?
Svar: då måste jag nog säga vit eller typ
lite mörkt rött är mysigt och brunt/beige!

Vad tycker du om mig?
Svar: hehe aa? du är rolig och jätte snäll!
Skulle vilja lära känna dig bättre! och sen är
du söt och börjar bli riktigt duktig på handboll!
En cool brud ;)


Vilka bloggar läser du?
Svar:   www.hannahrenberg.blogg.se
www.melindapadronn.blogg.se
www.bbergsell.blogg.se
Fokis.se
Och sen händer det att jag checkar in bla annat Fridas, Julias, Alvas, Amandas,
Carins och lite andras då och då, men dem där andra läser jag dagligen! :)


Vilken är din bästa semesterresa?
Svar: helt klart Thailand förra året!
har skrivit om berättat om den längre ner! och sen var egypten inte så 
tokigt heller! Älskar att åka utomlands med andra familjer, det blir
mycket roligare då!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0