allt rullar på! :)

vi har fortfarande inge internet! men lånar pappas data ibland :)
vi har lagt i båten! så vi stack till Dragsvik! där vara scherlins o Oldbros också! hade det jätte bra med Adam o Amanda. Med massa bad o mys!
Var även i dragsvik förra veckan men då tog vi bilen o då var Wahlsbergs där också! Så jag lekte med Adam o Danne;)
Jag har även firat Frida o sovit där som ni vet :)  idag ska jag kanske träffa Gilito o Oscar. Men först ska vi städa trädgården eller vad man säger :p
Igår var jag på  KG o tränade lite med pappa! längtar tills fotbollen börjar igen! uppehåll är pist tråkigt!
skulle åkt till Gothia idag igentligen. Men hugo ska inte spela längre o då finns det ingen anledning för oss att kolla.
Jag som så gärna ville! :(
 aja hörs nästa gång jag orkar eller när vi får internet!
föresten så kanske ni snart får veta vad jag ska få för ny mobil! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0