pappas data! :D

nu var det ju ett tag sen så jag tänkte göra ett tråkigt inlägg från pappas data eftersom vi fortfarande inte har internet..
berättar bara vad jag gjort lite smått.
tränat massa, eller enligt mig massa med det är ju ungefär samma sak ;)
rensat hela mitt rum o planerat hur jag ska göra om! :D ska bli riktigt skoj!
shoppat en hel dag i norrköping med mamma o farmor o med hem massa fina saker.
Vart i Adams stuga med familjen o Wahlbergs. Men det var bara Danne som stannade o sov i sin familj.
Vi hade de riktigt kul med vatten volleybolll, surfing efter båt, volter på studsmattor o träning!
Fiske också, haha!
Iallafall metade jag upp största abborefisken, stolt* sen lärde Adam mig att göra bakåtvolt på studsmatta! häftigt va ?:D
Adam blev sjuk i torsdag tyvärr, så jag o Danne fick leka utan han:(
Idag har jag inte gjort något speciellt, åt lunch på hamn magasinet med pappa, blev serverad av en snygging, haha ;)
vi åkte till hamnen o åt glass nyss också:)

MIN MOBIL ÄR SÖÖNDER! MEN HAR FÅTT LÅNA EN AV BIANCA :D HAR INGA NUMMER FÖRUTOM DEM SOM HAR MESSAT MIG:( men ska snart fixa en ny mobil, ni får väll se vad det är för någon! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0