raggningsrepliker, dem bästa! HAHAHA

- slog du mig på rumpan?
- nej?!?!
- nehe synd...


-jag begär inte att du ska falla för mig men du kan väll åtminstonde snubbla lite?


(om någon ramlar nära dig)
-han/hon föll för mig.



-tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi igen?


-inte för jag vill skryta men det är faktiskt jag som är catwoman.



-ursäkta att jag stirrar på dig men jag älskar utsikten!


-hej, kan jag få ett plåster? jag skrapade knät när jag föll fär dig.


-hej, kan jag få kolla en sak?(kollar bakom öronet) som jag trodde.. made in heaven.


-jag har glömt bort mitt telefonnummer, kan jag få låna ditt så länge?


två lite snuskigare.
-pullar du främlingar?
- nej!?!?
-då får jag väll presentera mig då.

-hej jag är en skogsmästare o skulle vilja inspektera din stock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0