smällen kom först. senare kom skotten. Hur dum i huvudet får man vara?

igår läste jag äntligen om tragedin i Norge. Alla vet väll om den nu. Men att läsa det i tidningarna var som att läsa en kriminalbok som är påhittad. Sånt där tror man ju inte kommer hända.
hemskt var det alltihop o att han vara får 21år i fängelse eller vad det nu var är ju ännu sämre. Kom igen, han borde aldrig få komma ut!??
jag blev riktigt skärrad o att vissa ungdomar spelade döda men kompisar som verkligen var döda runt sig för att klara sig. Tänk er skräckten dem hade när gärningsmannen gick 2m ifrån dem. Dem var hur nära döden som helst o sen när det äntligen kan andas ut märker det att de ligger på en död kropp o har 2döda kroppar på sig.
Mitt norskablod växte den stunden♥          ♥NORGE♥

idag ska vi få 08 sällskap. Men inga roliga för mig men stannar hemma iallafall.
jäkligt sugen på att börja packa! Sticker ju till Halmstad på onsdag. LAXA CUP som gäller o det kommer bli grymmare än grymt! Frida o jag är jätte ledsna för det var hur nära som helst att vi skulle få vara nära typ en av Sveriges snyggaste 96:or. Men neeej han ska till Örebro då. Men vi nöjer oss med hans kompisar ;)
haha nejdå, men vi klarar oss! HAHA, raggningsreplikerna i förra inlägget kommer lätt köras på cupen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0