trött tjej, sitter på farmors sega dator i stigtomta.

sov skiiit dåligt inatt. Hårda madrasser i båten o sen var det lite trångt.
Lät massa också. Men det var ju härligt:)
Iallafall gick jag upp 7.30 o morgon doppa mig. Det var riktigt fint väder då o så sköönt i vattnet!
Vi åt frukost o sen åkte vi till ockle o hämtade upp Hugo o Fannie. Köpte glass också.
Bensinkillen som jobbade där hade fräckaste skorna med tår därframme. Som tåstrumpor men det var tåskor ;)
Sen åkte vi till en ö. Men då blev det mulet. O efter en 2h stack vi till Sjöquist i hästholmen.
Där spelade vi kubb, jag, olivia, frida, hugo, Matilda, Ebba, sen fikade vi o sen badade jag o Olivia.
Haha mycket skratt som vanligt blev det !:D
Nu har vi ätit o jag njuter att iallafall ha en data..
Imorgon ska jag springa på morgonen sen kanske vi äntligen har träning! SOO HAPPY :D har seriösst längtat ihjäl!
Känner att jag faktikt bloggar bra ändå;)
Föresten vill jag påpeka att min data är sönder. Förlorat massa bilder. Tekniken gillar mig.

gullisar ♥, ska vi ses snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0