a wonderful day.

ändrade header lite snabbt, vet att den inte är bra , men var tvungen att ha något för kan ju inte ha en vinter header när det är sommar ju! ;)
jag o Julia stack till Ludde o träffade hampus också :) Vi bara snackade o hade kul, sen hade Ludde träning så då körde, hampe, julia o jag fotboll! SKOOOJ
Hampus stack på träning o kvar var bara jag o Julia, snackade lite med Lookass , han är snäll han :)
råkade säga till pappa i telefon att jag hade råkat bytt ringsingnal på cykeln, hahahah!
sen stack Julia o jag till Humlan för att köra fika o middag, haha, skagenmacka!
vi satte oss på en grässplatt i ett villa område o försökte öppna våra color, gick inge bra tills vi ringde Danne o då skulle man tydligen använda en lyktstolpe, haha, jag höll på o döö av skratt när jag snackade med Danne i telefon haha:p
sen iväg till bissarnas A-lagsmatch, där träffade vi Hannah.
Matchen slutade 3-3 efter att bissarnas målvakt gjorde mål i sista sekund! Häftigt värre!
Föresten min bror Ludvig fyller fjortiiis idag! Grattis bror! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0