allt gick fort idag , riktigt fort.

åt IKEA pizza till lunch, riktigt god!
gick ut o la mig i soffan o läste, hann komma in innan regnet kom.
Bakade smariga chokladbollar som hade ätits upp lika snabbt som dem gjordes.
Kollade på "Älska Mig", en riktigt bra film som jag verkligen tipsar er att se, bölade som faan!
sen plötsligt var det middag o sen hjälpte jag mamma nere i tvättstuga för där ska vi riva sen.
Våran tomt är hemsk just nu för vi gräver grunden o sen samtidigt gör vi om källaren.
Kollade på Hugos match som de vann med 3-0 o Hugo gjorde en assist.
kom hem , mer jobb i tvättstugan o nu ligger jag i sängen, bästa platsen som finns!
skenan syns knappt va?

Kommentarer
Postat av: My

Har du oxå fått en sån skena?

Jag fick min idag, den gör ont som fan :/

2011-06-21 @ 15:47:21
URL: http://mylinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0