handbollsturnering i skolan+plus att jag ska dömma?:s

heeeej!
precis gått upp o måste ner o äta frukost!
iallafall har vi fört handbollsturnering tillsammans med 8B som är handbolls åttan :)
vi är blandade lag o dem ändå åttorna i mitt lag är Martin o Gustaf :)
Sen ska jag även dömma en match med Gustaf? undrar hur det kommer gå...
Vi får se om vi har fysik? för Conny ska vara med oss hela tiden på Rosvalla så vi ska kolla om vi inte kan skippa fysiken, skulle inte var fel!
sen har jag ju PROV! sista provet i sjuan, ingen anning om hur det kommer gå dårå.
Sen slutar vi med spanska? haha vi har typ inget att göra? typ lämna in böckernA?
ojj shit måste ta frukoost nu.
HÖRS,,
göras om? JAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0