hejsan TRÄNINGSVÄÄRK!

ligger i min säng, hämtade mammas MacBook, känner hur det bara krampar i armar o ben hela tiden.
SÅ JÄKLA HÄRLIGT..eller?
igår då när jag kom hem låg jag o dog i soffan o det var ju inte så intressant för er att läsa så bloggade inte.
mamma o jag tog en tur i bilen ner till COOP NÄRA för att handla tjockis saker.
tänker tillbaka på vilken jädra helg jag haft. Hur mycket man igentligen orkar, som man inte trodde.
På 3 dagar spelade jag totalt 340min fotboll. Bytte en gång o vilade då 10min.
340min = 5,6 timmar. 5.6 timmar sprang jag på en plan om kampen att vinna en match.
Plus att man ungefär totalt värmde upp i 300min som är 5timmar till.
helt sjukt igentligen hur mycket man tar ut sig på en sådan här cup. men det är också en sån härlig känska efteråt när man vet hur duktig man varit, hur mycket man tagit ut sig o att det ger resultat efteråt!
idag blir det vilar dag o återupphämtning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0