hetsig dag, slarviga jag.

heeeej!
inte hunnit blogga :/
Men skolan var väll helt okej.
Inget speciellt sådär o jag dampa lite på Conny.
Direkt efter stack jag på stan med Frida, Ebba kom senare o vi gick lite med Cassie i början :)
Köpte smycken till min skolavslutningsklänning så nu är allt klart o mamma hämtar den från sömerskan imorgon!:D
Så ni får väll bild snart ;)
tappade mormors cykel nyckel så fick skynda mig hem. bråttom till träningen.
Träningen var chill men jag hade ingen ork i kroppen alls.
Kom hem åt, fick skjuss till mormor, hämtade reserv nyckel o stack till stan för att hämta mormors cykel.
Nu sitter jag här o nu ska ni får se Hugo o hans kompisar utklädda till horor :)
heta eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0