inget internät, mobilblogg

Vårat internät funkar inte för kabeln är sönder efter att dem grävt eller gräver grunden hos oss eller något. Så jag får mobilblogga. Imorse hjälpte jag till i källaren där det rivs eftersom vi gör om. Vi bara skit o slutade med halvt blåsiga händer. Kl17 åkte jag till kg för att träffa wahlnöt, kasper o Fredrik, slutade med att jag, sophia, Fredrik, wahlnöt, kasper, Adam, Ludvig o Joakim körde fotboll! Riktigt kul! Kom hem, åt pizza, kollade på merlin o nu ligger jag i sängen! Fick en fråga om min midsommar outfit o jag kör alltid samma som på skolavslutningen för det tycker jag är lättast:) Imorgon firar vi i Lindhs sommarstuga med dem, bergsells, wiboms, sjöquists, scherlins o hjortings! Fan va bra det kommer bli! Vi ska också sova över, så bloggar kanske inte förens på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0