kvällen igår, guldstjärna på det *

sitter vid frukost bordet o tänkte berätta vad jag gjorde igår hela kvällen/natten :)
Som sagt åkte vi till Scherlins o firade Julia som fyllde 18år :)
Där var massa släcktingar men vi som kom tillsammans var såklart Wibom, Sjöquist o Lindh.
Vi åt, snackade, skrattade  o sen stack vi till filmkedjan bara för att göra något.
haha Jag o Olivia skrattade massa påvägen, TJOHO, haha o jag höll på att ramla med cykeln med Olivia bakom..
hehe.
När vi kom tillbaka stack vi över på Tessindagiset eller vad det var o lekte. hhahaa, det var fan asskul o deras gungor var skit häftiga :o
Sen frågade Adam om jag ville hänga med o bada på piren, klart jag ville det!
Så kl.22 stack vi hem till mig så jag kunde hämta badkläder, sen mötte vi Bincen o Sophinken.
Vi cyklade till Adam där även Wahlnöt o Hasselnöt var o sen stack vi till PIREN.
Ludvig, Jonis o Hampus som lite senare för dem hade typ ramlat med cyklarna o både Jonis o Ludvig hade krockat eller något? haha.
Iallafall på piren badade vi, jag hoppade i först, sen bara skrattade vi massa o hade riktigt kul, iallafall jag;)
Kom hem 23.45 då jag bara la mig i sängen o sooov!
TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL

Nu ska jag äta frukost, börja packa sen ska jag trycka in en liten fika på stan med min fina vän Evelina (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0