träningsverk på högsta graad!

fyfan vad jag har ont i hela jävla kropppen!
Orkar inte bära något alls.. o sen har jag en blåmärke på tutten som ser ut som en sugmärke..kul -.-
det togs 377bilder med min kamera från cupen!
så ni får kanske se 10-20 bilder för det tar sådan lång tid att ladda upp.
men jag får se om jag orkar fixa det ikväll o sen ladda upp det imorgon.
skulle gått på stan med frida idag men det är så många affärer stängda så tror jag sticker till henne o steeker vid poolen istället.
hörs senare!
smakprov från cupen. Både jag o Frida hade plåster på magen.
dock av olika skäl. Frida för att inte bli åksjuk, Jag för det var snyggt
med Hello Kitty -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0