svar på frågestund.

My om frågestuuuuuuuund:
Hur kan du vara så grym på precis ALLT?
Kraam :)

svar: jag är inte grym på allt, ingen är det? eller jo om den tränar sig till proffs på allt men tror inte det finns någon som gör det? Så jag förstår inte hur du menar? :)
Anonym  (jojjsan) om frågestuuuuuuuund:
1.favorit tv serie ?
2. snyggaste kille respektive tjej i nypan ?
3.favvo fotbollspelare ?
4.bästa fotbollsspelare i IFK U lag ?
5. drömresa?

Svar:
1.SMALLVILLE! annars typ Simpson. SOLSIDAN!
2.Kille hmm.. finns många enligt mig eftersom du inte skrev ålder. så vet inte.
Tjej, haha, alla tjejer är snyggast helt enkelt. Känns fel att ge ut snyggaste tjejen..
3. MARTAAA.
4. Typ Sasse ? Senja o Tove är bra också! :)
5. GÖRA OM THAILAND med familjerna igen, fast längre o vi då vill jag hyra ett drömhus med alla familjerna tillsammans i det huseet!

Kände inte att jag ville ge ut namn på det där med snyggast för många är så fokuserad vid det.
julia delfin om frågestuuuuuuuund:
1. vilka bloggar läser du?
2. tycker du att du är bäst på fotboll eller handboll?
3. fotboll eller handboll
4. vem är bäst i fotbollslaget?

svar:
1.http://melindapadronn.blogg.se/
friidalundgren.blogg.se
Ebbasjoquist.blogg.se
Hannahahrenberg.blogg.se
crazyness.blogg.se
Juliadelfin.blogg.se
emmabjorlin.blogg.se
matildasteen.blogg.se
Fokis.se
Kissies.se
Sen checkar jag in på andras ibland, beror på vilken data jag är på
2.   asså det beror ju hur man jämför. tex enligt mig har jag mer konkurens i sörmlandslaget i handboll. men asså det går ju inte att avgöra tror jag.
3. BÅDA!
4. många bra.
Du, Melina, Bianca kämpar verkligen varje match!
matilda om frågestuuuuuuuund:
- favoritblogg?
- föredrar du en hemmakväll, helt själv med godis mm eller en tältningskväll med tjejkompisar?
- hur ser en vanlig dag ut i ditt liv?
- om du tvingas att välja mellan handboll och fotboll, vad skulle du välja då och varför?
- hur ser den perfekta killen ut enligt dig?

puss

1. Matilda Thells gillar jag, hon skriver bra, men lite för sällan.
Frida Lundgrens är rolig o läsa också!
2.gillar inte att tälta hehe, men vill helst hänga med tjejkompisarna.
men där väljer jag nog hemmakväll, tältar gärna inte, läskigt!
3. anntar uppstigning 7.30, frukost, går till skolan 8.10.
slutar skolan o går hem, äter mellis, läxor, datan o sen träning!
4.om jag verkligen tvingades, liksom jag gillar båda lika mycket så då avgör nog vad jag kan komma längst i eftersom jag vill hålla på med något så länge som möjligt o bli så bra som jag kan. Just nu tror jag att om jag bara bättrar min kondis, kan jag komma längre i fotbollen.
5. haha perfekta killen. Utseende: brunt hår tror jag. Han ska vara runt 1.80-1.85meter lång.
Inte "för biffig" om du fattar, utan lagom med lite magrutor är inte fel, hehe.
isblååå ögon är jätte fint tycker jag, speciellt på brunhåriga! inte för hårig...-.-
Fina tänder är viktigt tycker jag, speciellt när inte ens jag själv har det. haha!
om du vill veta insidan också: trygg, omtänksam, riktig SKOJARE så jag skrattar.

Majis om frågestuuuuuuuund:
Snyggaste 95 tjej ?

svar: asså fattar inte varför folk vill veta sånt? det kan ju inte vara intressant...

Frinken ;) om frågestuuuuuuuund:
Vad är din favoritfärg?
Vilket är ditt favoritdjur?
Handboll eller fotboll?
Vem är din allra bästa vän? 

Thats it! :p
Svar:
1.Har börjat gilla korall o marinblåå massa! o sen typ Röd o Orange.
2.APA, haha, skulle lätt vilja ha en liten apa som husdjur! annars hund.
3.kolla andra svar.
4.allra bästa vän? jag har nog mer "vänner" ingen bästis så. Men jag umgås mycket med Bianca, Sophia, frida o Ebba, så dem kan man väll kalla bästisar? Sen har jag ju mitt gäng också!
Blincen ♥ om frågestuuuuuuuund:
kor lite fran spain sa de blir lite konstiga ord ;)

1.vad ar din uppfattning om mig ? :)
2.visst ska vi aga sonder i sommar ? :)
3.hur bra tycker du att du ar pa fotboll i en skalva av 1-10 ? :)

nu kommer jag inte pa vad jag ska fraaagaaaaa :o
nu kom jag pa en !!

4. do you love meeee ? ? ♥

svar:
1. Att du är en galen, rolig o jätte snäll tjej!
Din humor är faktiskt klockren! haha! du är fräään, haha ;)
2.SKOJARU ELLER? Sommarn 2011 är våran!
3. om man tänker full utveckling ligger jag väll på 5?
4. JAG ÄR KÄÄÄR I DIG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0