b & j

hej, Bianca och Sophia kom förbi och hämtade massa kassar kläder från  mig till dem för jag har rensat garderoben tills vi ska till Stockholm och shoppa på måndag! Så jävla great det kommer bli! Har kollat på bl.a. BikBok på kläder nätet och hittade massa snygga och söta toppar jag bara måste ha!
Ätit Ben & Jerry och ska nu ner och kolla på Familjen Annurlunda!
Tränade inte kväll för jag pallade inte bara ha fredag ledigt denna vecka, känner mig faktiskt lite lat men då tänker jag på en tjej jag träffade på bredlägret som bara tränade 2ggr och känner mig lite duktigare då ;)
Säger Godnatt med detta inlägg för kommer antagligen somna framför teven eller något!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0