Dag 15 – Någonting jag ångrar.

finnas väll saker men inget jag vill skriva här.
Annars kanske det mest är att jag sagt något, glömt att säga grattis till någon och sådant där smått, inget jätte stort!:)
Annars det jag ångrar mest är nog att när jag gick i sexan fick vi träffa Zilla o Totte. Alla klasser hade ritat miljö vänliga bilar, alltså  jag med. Sen när vi skulle kolla efter våra teckningar satt inte min där och då sa någon att dem hade tagit några dom tyckte om och skulle visa sen.
Så när Zilla o Totte kom upp på scen så tog dem upp en killes bild och han fick gå upp på scen och berätta om bilen. Han fick även en puss av Totte. Sen visade dem min och eftersom jag inte ville berätta om en bil med vingar gick jag inte upp på scen och fick då ingen puss av Totte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0