Dag 28 - En dag jag minns.

asså jag har varit med om många härliga dagar o minnen.
En t.ex. när vi fick reda på att det varit vulkan utbrott på Island så vi fick stanna med planet på cypern o spendera massa härliga dagar där. sen fick vi även åka buss i 24h o bo i belgrad.
Dana cup kommer föralltid vara ett minne o dem dagarna glömmer jag aldrig.
Resan dit med Thells o Ströms , när vi var på tivolit o när vi bodde i huset.
Magnus kastade kort o varje kort vi fångade fick vi pengar för.
När vi hade tävling mot f-95!
o FINALEN när vi vann mot Fossum(norge) med 3-1 och lineupen, nationalsångerna o de tyska domarna.
RIKTIGT HÄFTIGT O ETT MINNE JAG ALDRIG KOMMER GLÖMMA!
kvällen med tjejerna när vi firade tvillingarna Öhman!
tillsist, de två nätterna med Frida, Adam o Ludvig.
Och ebba var med sista natten!
Alla dagar är en dag jag minns.. iallafall nästan alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0