...

känner att jag förstörde allt som vanligt... kunde ändå haft dig nu.
allt sjunker och blir skit men ändå när ni frågar hur jag mår så säger jag bra?
jag vill ha en kompis som jag kan snacka med allt om, förstår mig och bara lyssnar.
pysslar om mig och får mig känna mig speciell, en kill kompis som bara säger att jag är bra oavsett.
han ska vara som min bror och vi ska vara oskiljaktiga, han kanske är min ängel, ängeln jag inte funnit än.
En kompis som är som jag och jag helt enkelt kan slappna av helt med.
vi ska inte behöva säga ett ord för vi förstår den andra genom ögonen.
jag säger inte att jag har dåliga vänner, för jag har grymma vänner, men jag saknar det där lite extra, då jag känner mig speciell och riktigt älskad.
jag kallar mig mongo, men jag är som jag är, lev med det för jag ändrar mig inte, men jag tar tid på mig, för jag vill alltid känna mig trygg och säker..
Där har vi problemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0