filmdag!

haha fyfan vad kul det var att filma, tycker även det gick bra för min grupp, nästa vecka ska vi redigera :D
han delade ut lappar om filmkväll för tjejer som vill lära sig mer om filmning om man är mellan 14-18år tror jag.
Vart: Aktionskammaren
När: tisdag 22mars (redan varit)
Torsdag 24mars
Tisdag 29mars
Torsdag 31mars
kl.18.00-20.30

Max 8deltagar.

haha, han tyckte jag skulle gå på det, llite kul, men jag har inte tid och vill inte gå själv ändå :)
iallafall kom jag hem 13.55 typ, igentligen slutade vi ju då men vi fick sluta tidigare.
På spanskan körde vi bara kort spel. SKÖNT!
Nu har jag ätit lite, hjälpt mamma med att plocka ur bilen.
Juste..jag hoppade studsmatta för första gången iår :o
så jävla skön känsla!
ikväll taggar jag match i Malmslätt med 96, åker med Steen, Frida o Tove och vi stannar troligtvist på donken efteråt :D
2år sen.. suddig jag vet, menningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0