lyssnar sorglig musik och blir skrämd!

usch, jesper skickade en länk på en blogg...trodde jag, istället blev jag ass skraj av en sak som kom upp och började nästan gråta ;(
hatar jesper.
iallafall så har jag brottat lite med nisse, älskar han mer och mer.
han har blivit så underbar, missförstå mig inte det har han varit hela tiden, men han har liksom mer och mer blivit Nils, eftersom han förstår mer och liksom fattar allt. han liksom har skaffat massa kompisar på dagis som han vill hänga med och han är ingen liten kille längre.
iallafall så har jag inte gjort något alls.
men ska ner nu tror jag , sista inlägget för ikväll. så godnatt!
gammal bild på mig o nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0