match en torsdag...borta

hemma från skolan som var riktigt kul, förutom att ludvig o kristoffer skulle kittla mig hela tiden.. och då får jag verkligen ryck ..
på teknik hålet gick vi till Ica, ja jag är tjock , köpte massa...men asså... -.-
på svenskan fick vi träna till läs en film.. haha riktigt kul men asså nu måste vi börja fejk skrata... låter inte så bra :p
Nu ikväll typ 15.40 tror jag har jag samling för match i Linköping.. usch vad jag inte orkar, men man måste ju köra.
och ändå är det ju kul när man kör, men jobbigt en torsdag :)
Gör ett tidsinställt till er när jag kommer vara i Linköping så snäll är jag :D
Inne på mammas data så ingen bild.. tråkigt inlägg.
I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0