Mellis..mums..

hemma från skolan! Våran senaste dag, 15.35 :/
klarade mig fint fint iallafall, hehe det var fisk och det gillar jag verkligen inte..
så mamma hade gjort pasta sallad som jag satt i skåprummet och käkade,
mycket godare än skolans fisk!  :D
Det var riktigt kul att träffa Moni Nilsson. Hon var cool. Hon var 56år gammal men snackade
liksom som vi ?  om ni fattar? haha och det var liksom riktigt intressant!
på Matten fick jag jobba med 9:ans delprov C, haha fattade faktiskt rätt bra , men han inte med
så många tal fast jag ska fortsätta på måndag med det !
Ikväll har jag match med 96 mot NKIK, hemma i Multihallen 19.00 tror jag !:D
Vi måste ta dem :D
bild i retur, är inne på mammas data

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0