så jävla trött

kvällen igår var så jävla grym!
haha, massa skratt och seriöst snack!
Ni är bäst brudar <3
först satt vi med välkomnsdrinkar och bara snacka massa, jag och cassandra hade lite att ta igen eftersom vi båda gör något den dagen den andra är ledig så vi kan aldrig träffas och blablabla.
Sen satt vi oss vid bordet och det blev tjock pizza! :D smaskens!
ebba kom in med den super goda efterätten !
och sen körde vi charader, som Ebba fick av mig o Frida :D
hon hade rejält med problem att få upp vårat paket eftersom vi tejpat massa silvertejp över hela, haha, och sen slått in den massa gånger!
och det var riktigt kul och sen blev det mycket skratt!
pappa hämtade mig 23.05 och jag gick o la mig på direkten
våran underbara värd

söta Amanda Scherlin :*

Cassandra tänker?
vet inte vad jag ställde in kameran på, men ändå häftigt ?;)


Amanda, lika het som vanligt :)

super smaskit

nu, CHARADER

frida är en hund som biter sig i svansen.

Cassandra var en Nunna.

amanda skulle va en sko?

hon skulle vara en badboy typ?

ebba var ett spädbarn och samtidigt...

...medans Frida var bajsnödig..
Där var lite bilder från igår .


nu vakande jag 07.00, låg och drog mig ass länge innan jag kollade klockan och då var det liksom  07.36 och jag trodde den var typ 08-09 eller något.. suck på den...för nu är jag skit trött och ska träna vid 12-14.00 tror jag!'
annars är det inget speciellt idag tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0