sorry

hehe, igår när jag kom hem från herrmatchen somnade jag i soffan och sen sov jag till 7.45 imorse och jag skulle sticka hemmifrån 8.00. Har sen varit i Eskilstuna hela dagen på Bredläger därför jag inte bloggat och har inte hunnit göra några tidinställda heller.. iallafall gick bredlägret bra! fick beröm och såklart så kändes det bra! :)
Sen direkt efter stack vi hem till Scherlins och fika, kollade på deras bilder från Tanzania tror jag och nu har vi spelat buzz, ätit middag och bara hängt uppe på Amandas rum! 
Så alltså är hela familjen samlad förutom vissa familjemedlemmar som Amanda W och Matilda S, annars är resten här! Kvällen kommer alltså bli super! Och nu ska jag bli social igen! :)


gulliga Amanda! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0