superdag med dåligt slut!

dagen har varit awesome!
haha vägen till sportis fick jag skjuss av min Taxi, Ludvig Hagsell! :D
Spanskan var grymt kul, haha, Ludvig och Gilito är nog super äckliga.. men ändå bäst! ;)
Bella kom till sportis sen och på sportis vann jag 2/2 matcher mot Gilito på biljard! och sen vann jag även 2/2 matcher på armbrytning mot han... och han ska vara hockeykille?
sen snackade vi magrutor och Jakob hade helt klart snyggast men Oscar och gilito hade inte så dåliga heller direkt!
Åt på bowling hallen och orkade typ ingenting... Gilito grisade ner hela bordet..
Sen fick jag träffa Vendela! Gud vad jag saknat henne! men han bara säga hej för sen hade jag samling och hon var typ inte kvar efter matchen :(
Vi förlorade matchen tyvärr, och en i vårat lag fick rött kort.. asså palla klaga på domarna här..-.-
nu har jag fikat och duschat, nu blire plugg och sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0