112

hände massa saker idag :o
blev ju som jag ville, häftigt haha :p
först på matten kollar någon ut o ser att polisen är på skolan, dem kollade trimade mopeder o de tog faktiskt två killars mopeder, mitt under det där ser man amublansen komma åkandes genom folkmassan då var det en kille som blivit slagen med innebandyklubba på halsen o tappat andan, vart helt snurrig, helt borta o massa riktigt läskigt, men han mår bra nu hörde jag :)
sen på svenskan fick vi tjejer gå ner till kuratorn o snacka om hur vi ska förbättra sammanhållning bland oss typ eller något o sen bjöd Jenny på fika o så. dit ska vi nästa vecka igen fast då ska jag o Ingrid baka ;)
spanskan var anmält chill :)
nu äter jag mellis sen drar jag o Ebba ner på stan o kollar lite, hon har gympa nu sen skulle hon hem o sen skulle vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0