bajsa bajsa måste jag nu ohohohohoh

hejsan :) är jävligt trött efter vandringsdagen!
men det var mysigt att sitta uppe på tjuvholmsberget o mysa med klassen!
haha vi satt på ena sidan o vi hade grymt kul!
matkrig! haha, fyfan vad vi skratta o Fridas kommentar:
Frida pratar med någon i telefon o den säger att det regnar i bryngan.
Jag tar fram min kamera för tat fota när det andra hade matkrig.
Kamera blixten blixtrar i Frida skriker till den i telfonen.
- här blixtrar det nu :O
HAHAHA, jag bah: frida det var min kamera...
Frida: aha..

haha fyfan vad kul det var, o jag var bajsnödig ända sen vi gick från berget till jag kom hem så mådde skit dåligt bara för jag höll mig:(
så jag gick runt o sjöng :
Bajsa, bajsa måste jag nu ohohohohohoh, bajsa bajsa nanana.-||-
sen nu när jag kom hem o gjort mina behov :
Bajsat, bajsat har jag gjort nu ohohohoh, bajsat bajsat nanana -||-
man blir helt trött i kålan efter en sån här dag!
Här kommer iallafall lite härliga bilder!
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0